
Bάσει του άρθρου 22 του Ν.5053/2023, έχει τεθεί επισήμως σε εφαρμογή η “Απολογιστική Δήλωση Ωραρίου Εργασίας” για τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο μέτρο της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας.
Η ρύθμιση αυτή «απαλλάσσει» πρακτικά τις επιχειρήσεις -εφόσον το επιθυμούν- από την υποχρέωση προαναγγελίας αλλαγών επί του δηλωθέντος ωραρίου εργασίας, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να καταχωρούν απολογιστικά τις αλλαγές και τροποποιήσεις του ωραρίου εργασίας ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας ή την υπερωριακή απασχόληση των εργαζομένων τους.
Νέα Δωρεάν Λειτουργία |
Βάσει λοιπόν των παραπάνω, και με γνώμονα πάντοτε την καλύτερη υποστήριξη των πελατών μας στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν πλήρως σε όλες τις αλλαγές που επιφέρει η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, έχουμε ήδη προχωρήσει στην εμπλουτισμό της λειτουργικότητας των λύσεων μας ώστε να υποστηρίζουν απρόσκοπτα ΚΑΙ τη δυνατότητα της απολογιστικής δήλωσης ωραρίου εργασίας.
Πιο συγκεκριμένα, τόσο η ενότητα SOFTONE myErgani LIVE όσο και η cloud εφαρμογή SOFTONE HRM Express ενσωματώνουν εντελώς δωρεάν μία ΝΕΑ, «έξυπνη» λειτουργία, η οποία καλύπτει όλες τις έκτακτες αλλαγές που ενδέχεται να πραγματοποιήσει μία επιχείρηση στο πρόγραμμα εργασίας, επιτρέποντας ταυτόχρονα την εύκολη εύρεση διαφορών ανάμεσα στο δηλωμένο ωράριο και τα πραγματικά «χτυπήματα» της κάρτας εργασίας των εργαζομένων της.
Απολογιστική Δήλωση
χωρίς τη χρήση εφαρμογής μισθοδοσίας
Αξιοποιώντας τη νέα λειτουργία των λύσεων Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας της εταιρείας μας, κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα (εφόσον πάντοτε επιθυμεί να κάνει χρήση της απολογιστικής δήλωσης):
![]() |
Να διενεργεί προηγμένους ελέγχους διασταύρωσης δεδομένων, εντοπίζοντας άμεσα τυχόν διαφορές ανάμεσα στο αρχικά δηλωθέν ωράριο εργασίας και στις σημάνσεις της Ψηφιακής Κάρτας. |
![]() |
Να δημιουργεί αυτόματα και να αποστέλλει εμπρόθεσμα στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ την απαιτούμενη «Απολογιστική Δήλωση» οργάνωσης του χρόνου εργασίας και των υπερωριών των εργαζομένων της. |
Με τον τρόπο αυτό, αυτοματοποιεί και απλοποιεί τη χρονοβόρα διαδικασία υποβολής των «Απολογιστικών Εντύπων» στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ και διασφαλίζει την εναρμόνισή της με τη νομοθεσία, αποφεύγοντας την επιβολή κυρώσεων για περιπτώσεις ασυμφωνίας (ωραρίου και χτυπημάτων της κάρτας).
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας myERGANI Live
Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία Soft1 myErgani Live:
Υποστηρίζει πολλαπλούς τρόπους για τη συλλογή και αποστολή των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ (μέσω WEB, QR Scanner, Ωρομέτρηση) προσφέροντας σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να επιλέξει την επιθυμητή διαδικασία για την καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας.
Διασφαλίζει τη συμβατότητα με τη νομοθεσία του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, υποστηρίζοντας ότι ορίζει το σχετικό πλαίσιο.
Αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (check-in/ check-out), διαβιβάζοντας με απόλυτη ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα.
Ενσωματώνει σύγχρονα συστήματα ελέγχου (Worktime Audit), εντοπίζοντας πιθανά σφάλματα/ διενέξεις μεταξύ αδειών και δηλώσεων προσέλευσης-αποχώρησης με δυνατότητα διαχείρισης και αυτόματης επαναδιαβίβασης.
Διαθέτει το ΕΡΓΑΝΗ Monitor μέσω του οποίοι οπτικοποιούνται σε μία (1) οθόνη, όλα τα δεδομένα προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο για την επιχείρηση.
Παρέχει πλήρη ενημέρωση του εργοδότη ελέγχοντας, ανά πάσα στιγμή, τις κινήσεις προσέλευσης/αποχώρησης/μη υποβληθείσες και την τήρηση ωραρίου με ταυτόχρονη δυνατότητα διαβίβασης από εργοδότη για εργαζόμενο, μαζικά η/και μεμονωμένα σε περίπτωση αδυναμίας real-time διαβίβασης με το πάτημα ενός κουμπιού.
Παρέχει πλήρη ενημέρωση του εργαζόμενου με δυνατότητα για 24/7 πρόσβαση, από περιβάλλον Web, στα δεδομένα προσέλευσης/ αποχώρησής και την ιστορικότητα αυτών.
Συνεπώς η υπηρεσία myErgani Live συμβαδίζει με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι για την ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας και τη λειτουργία της κάρτας εργασίας στο πλαίσιο του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ το οποίο προβλέπει:
-
την ψηφιοποίηση του Προγραμματισμού Οργάνωσης Χρόνου Εργασίας (Ωράριο εργασίας - υπερωρίες - υπερεργασία - βάρδιες - τηλεργασία - ρεπό κτλ.).
-
την τακτική καταγραφή όλων των τύπων Άδειας/ Ωροάδειας κτλ. για την καλύτερη παρακολούθηση των Αδειών.
-
την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για τη δήλωση έναρξης / λήξης εργασίας - διαλείμματα κτλ. με στόχο την καταγραφή του Πραγματικού Χρόνου Εργασίας,
-
την πρόσβαση των Εργαζόμενων στο Ημερολόγιο Προγραμματισμένης Εργασίας και στα δεδομένα Κάρτας Εργασίας προβάλλοντας όλα τα στοιχεία, όπως προκύπτουν από τις διαδικασίες/ ενέργειες που ακολουθούν τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι εργαζόμενοι.