Στέλεχος για τον  συντονισμό του τμήματος  της υποστήριξης, ανανέωσης συμβάσεων και πωλήσεων επιχειρησιακού λογισμικού

 

 

 

Απαραίτητα προσόντα: 

  • Πτυχίο Ανώτατης ή Ανώτερης Οικονομικής Σχολής της Ελλάδος (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) λογιστικής κατεύθυνσης
  • Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 4 – 6 χρόνια σε Λογιστήριο
  • Η καλή γνώση του προγράμματος Atlantis
  • Άριστη γνώση χειρισμού C.R.M
  • Γνώσεις στο digital marketing 
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ (έμφαση στο MS Office-Excel, Word).
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και  Αγγλικής γλώσσας
  • Δίπλωμα οδήγησης, επιθυμητή η κατοχή ΙΧ αυτοκινήτου.
  • Πνεύμα συνεργασίας, εμπιστευτικότητας, ευχάριστη προσωπικότητα, εμφανίσιμη, συνέπεια, επαγγελματισμός, οργάνωση, προσοχή στη λεπτομέρεια,

Κύριες Αρμοδιότητες: 

  • Τιμολόγηση
  • Καταχωρήσεις παραστατικών αγορών, αποθήκης και δαπανών.
  • Κοστολόγηση πωλήσεων
  • Επικοινωνία με προμηθευτές, τράπεζες, συμφωνία υπολοίπων/πληρωμών
  • Προετοιμασία, έκδοση και υποβολή όλων των απαραίτητων εγγράφων στις φορολογικές αρχές και ασφαλιστικά ταμεία.
  • Διαχείριση μισθοδοσίας
  • Γνώση λογιστικού κυκλώματος εισπράξεων – πληρωμών.
  • Υποστήριξη – Ενημέρωση επιχειρηματία καθημερινώς
  • Δημιουργία ημερήσιων αναφορών για την καθημερινή δραστηριότητητα των τμημάτων
  • Καταγραφή και επίτευξη των στόχων πωλήσεων
  • Ανανέωση συμβάσεων 
  • Καταγραφή των εργασιών στο τμήμα πωλήσεων και υποστήριξης
  • Δημιουργία δελτίων τύπου 

Προσφέρονται:

  • Επιπλέον μισθού bonus παραγωγικότητας 
  • Προϋποθέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης 

Βιογραφικά μόνο με email στο spin@accountingsoftware.gr