Στέλεχος για τον συντονισμό του τμήματος της υποστήριξης, ανανέωσης συμβάσεων και πωλήσεων επιχειρησιακού λογισμικού
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτατης ή Ανώτερης Οικονομικής Σχολής της Ελλάδος (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) λογιστικής κατεύθυνσης
- Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 4 – 6 χρόνια σε Λογιστήριο
- Η καλή γνώση του προγράμματος Atlantis
- Άριστη γνώση χειρισμού C.R.M
- Γνώσεις στο digital marketing
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ (έμφαση στο MS Office-Excel, Word).
- Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
- Δίπλωμα οδήγησης, επιθυμητή η κατοχή ΙΧ αυτοκινήτου.
- Πνεύμα συνεργασίας, εμπιστευτικότητας, ευχάριστη προσωπικότητα, εμφανίσιμη, συνέπεια, επαγγελματισμός, οργάνωση, προσοχή στη λεπτομέρεια,
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Τιμολόγηση
- Καταχωρήσεις παραστατικών αγορών, αποθήκης και δαπανών.
- Κοστολόγηση πωλήσεων
- Επικοινωνία με προμηθευτές, τράπεζες, συμφωνία υπολοίπων/πληρωμών
- Προετοιμασία, έκδοση και υποβολή όλων των απαραίτητων εγγράφων στις φορολογικές αρχές και ασφαλιστικά ταμεία.
- Διαχείριση μισθοδοσίας
- Γνώση λογιστικού κυκλώματος εισπράξεων – πληρωμών.
- Υποστήριξη – Ενημέρωση επιχειρηματία καθημερινώς
- Δημιουργία ημερήσιων αναφορών για την καθημερινή δραστηριότητητα των τμημάτων
- Καταγραφή και επίτευξη των στόχων πωλήσεων
- Ανανέωση συμβάσεων
- Καταγραφή των εργασιών στο τμήμα πωλήσεων και υποστήριξης
- Δημιουργία δελτίων τύπου
Προσφέρονται:
- Επιπλέον μισθού bonus παραγωγικότητας
- Προϋποθέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης
Βιογραφικά μόνο με email στο spin@accountingsoftware.gr